I'm alive!!

Hade bara blogg.se-appen funkat liiiiite bättre (läs: funkat mer än en gång av tjugo...) så hade jag hunnit med att blogga mer. Jag hade även kunnat visa lite bilder. Men palla dra fram en sladd för att lägga in det i datorn.

Precis som förra inlägget så är det minsann fredag igen.
Solen lyser.

Skillnad från förra inlägget är att hela taket är på plats.
Just nu är det gipsa, spackla, slipa som gäller mest. Hoppas att det är över efter denna helgen.

Nu har jag fyra dagars ledighet att se fram emot!
Hoppas det fina vädret kan hålla i sig nu. No more snö!!

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim & Belle

Men gumsan, jag har lagt in mitt telenr på blogg.se sedan skickar jag bara ett sms med bild och text på det jag vill blogga.



Du kan få numret om du vill?

Tråkiga är att man bara kan lägga in en bild, men bättre än inget :)



Visst kostar det också.. men har du typ gratis sms/mms så är det ju lungt :)



Allt bra med er? Hur går det med renovering osv..? Vi kan väl ringas snart?



Puss o kram

2012-05-04 @ 19:05:30
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0