Mycket äventyr.

I onsdags styrde jag bilen mot Skåne och mormor. En tur till Ullared stod på schemat inför torsdagen.
Mycket folk, men jag hann få mycket med mig hem ändå.
Vi somnade utmattade väldigt tidigt på torsdagskvällen.

Fredagen var det dags för nya äventyr ännu längre ner i Skåne, närmare bestämt Malmö Arena som Roxette intog. Kul att få se och höra live! Och så mycket som vi skrattade i bilen på vägen hem, var längesen jag gjorde. Men så kan det bli med tre tjejer i en bil ;)

Idag har jag 17 arbetsdagar kvar tills nästa äventyr börjar. Då ska jag prova på ett nytt jobb. Ska bli väldigt spännande :)

Nu väntar garnaffären! (jo, jag behöver verkligen mer garn!! Kan man få för mycket??)

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja nu är det inte länge till tills du kommer till mig! =D

2011-11-07 @ 19:31:56
Postat av: Veronica, mamma till Nim & mini.

Heje gumman, meeeeh.. nytt jobb? Det har du inte sagt. Kanske för jag blurrade så mkt sist (?!?!)



Juste hur går det med VV? Går det bra för dig? :) I veckan är det lite jobb. Vi ska mest ta det lungt. I helgen blir det barnkalas för en kompis unge. Så det blir en lugn vecka :)



Roxette hade jag också velat se, måste varit grymt!



Puss o Kram

2011-11-08 @ 11:24:24
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Vad roligt med ett nytt jobb! Lycka till med det! =o)

2011-11-22 @ 16:33:31
URL: http://jeannasuniversum.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0