Fredag utan fredagskänsla.

Övertid imorgon.

Jag får tänka på extrapengarna och köket de ska gå till =)

Har inte hunnit få nåt pyssel klart heller. Eller jo, nästan en grej. Men den kan ju inte visa förrän den 27 mars när personen som ska få den har mottagit den =)

Jag borde gå ner i källaren och ta bort tapet från en garderobsdörr.
Jag vill egentligen bara krypa ner under en filt och titta på en film och dra ner för fönsterna så jag slipper titta ut.

Ska jag göra borde eller vill?

Eller först en stund borde och sen avsluta kvällen med vill?


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Den gula är ju bbara omelett med ris :O ingen fisk inte hehe

2011-02-11 @ 17:02:59
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0