Produktiv helg :)

Har hunnit med massor av saker i helgen.
Trädgårdsarbete, målning, omorganiserat i köket och tagit bort skafferiet för där ska det stå en ny kyl som ska beställas imorgon.
Och självklart har jag virkat!
Håller på med en liten grej till en tävling jag är med i på amiguri.ifokus.se där man får ett färdigt mönster på kropp, huvud, armar och ben. Det mönstret måste man hålla sig till. Sedan får man pynta sin lilla figur som man vill. Man kan använda vilka färger man vill, enda kravet i denna tävligen är att någonting på den lillla figuren måste vara blått. O lite blått har jag fått dit minsann! Sen ska det bli kul att se alla andras bidrag med och se hur olika man tänker över samma grundmöster :)


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Effektiva Maria :D

2011-04-04 @ 11:15:29
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

JAG LÄNGTAR! Är helt Maria ledig då!! =)

2011-04-07 @ 09:39:31
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Det låter ju som en jätterolig tävling! =o)

2011-04-10 @ 18:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0