Onsdag och bästa kvällen på hela veckan.

Dels på grund av att det är bara två dagar kvar att jobba av veckan och dels att det är Greys ikväll gör denna dagen så bra.

Idag har vi varit duktiga jag o M och var och simmade efter jobbet.
Väldigt trött i huvudet, men hade ändå rätt mycket energi så hann nog med 600 meter tror jag. Helt godkänt :)
Känns lite i kroppen nu.

Annars så packar jag. Att man kan ha så oändligt mycket grejor!!
Jag bor i en röra av kartonger och små högar av grejor.
Inget höstmys alls här. Alla ljus är nerpackade.

Jag längtar verkligen tills jag kan börja packa upp allt igen.

Nästa torsdag får vi nycklarna. Så jag tror att torsdagen kommer att överglänsa onsdagen med hästlängder nästa vecka ;)


Kommentarer
Postat av: Ammie

Usch det är trist att packa... roligare att packa upp dock! :) När är det ni flyttar?

2010-10-21 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0