Fredag!

Idag har vi haft lite aktiviteter på jobbet i form av verksamhetsplanering (där vi fick kolor och frukt...), sen en gemensam lunch (smörgåstårta...) och sedan en rolig norrman vid namn Atle (stavning?) som pratade om att man ska vara snälla mot varandra o leva i nuet (mer frukt, Ahlgrens bilar, kexchoklad, Mer, kaffe och brownies...).
Man blir inte smal av att jobba på mitt jobb direkt...

Tur att jag o M tog en tur med lilla vovven efter jobbet.

Nu är det snart dags att åka till svärföräldrarna där det vankades smörgåstårta...
Tror dock att jag kommer stå över. Är supermätt.

Undrar hur många timmar jag måste spendera på gymmet imorgon för att komma på plus minus noll i kalorier...?



Senare uppdatering...
Det fick minsann plats både en bit smörgåstårta och även lite äppelkaka med...

Kommentarer
Postat av: Nina

Hehe inta marias bästa hälsodag kanske?

Vi får ta en tur i skogen och bli jagade av getingar så bränner man lite hehe!

2010-10-15 @ 23:51:34
URL: http://justonepicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0