Grrr...

Kommer ut idag för att åka och träna.
G säger att "hoppas att det inte är din bil som läcker..", tittar bort på hans bil och ser att tanklocket är av.
Startar min bil, och jodå, bensinen är väck.
Blir så trött!!
Tur att jag inte tankat fullt som jag brukar göra annars. Och tur att dom inte förstört nåt. Värre med Gs bil... :(
Och sen när jag stod och tankade såg jag att jag hade lite luft i ena däcket.. Har nog fått lite smygpunka på det.
Så det var bara tillbaka upp i byn och pumpa däcket med.
Långt och länge kom vi iväg och tränade i alla fall.
Nu sitter jag här och äter middag och funderar på vad jag ska göra resten av dagen :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Så tråkigt!

2010-08-29 @ 15:26:33
Postat av: Mamma till Nim ♥

Men lämna denna bloggen då när du skriver kommentarer :D Haha jag har ju bara trillat i trappen. Blir ingen doktor här inte! De kan inget göra iaf.. puss o kram sötnöt

2010-08-29 @ 18:13:41
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Mamma till Nim ♥

Hehe fint :D



Kul att du ska bli bloggnörd nu ♥

2010-08-29 @ 21:43:40
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0