Var är solen?

Ingen solig början på min semester precis.
Så då får man ägna sig ut inne-aktiviteter. Som ni ser så har jag virkat en hel del. Virknålen börjar kunna de där vågorna utantill nu.
Igår blev det en sväng till Ikea som bland annat resulterade i att jag äntligen fått upp min tavla jag målade för ett tag sen.



Idag ska jag och hälsa på min kära vän A. Vi hade tänkt sola och bada, men vi kan nog komma på andra saker att roa oss med. Såklart är virkprojektet och massa garn medpackat.

Ha en finfin dag =)

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Tack sötnos, det är full fart som alltid på mig... hahah :D



Hoppas du njuter av semestern, men vart är vädret??



Har karln och semsetern nu? puss och kram

2011-07-27 @ 08:24:01
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0