Glömsk? Jag? Näe... Eller?

Idag efter jobbet var det meningen att jag skulle lämna min bil på verkstad.

Verstaden befinner sig ett par mil iväg och sambon skulle köra andra bilen så jag kunde komma hem igen.

Jag skulle även leverera Tupperware-grejor på vägen.

Fullt fokus på att inte glömma något så sätter vi oss i bilen och kör iväg. En liten bit iväg så känns det som att jag glömt nåt... Jo, men om jag nu ska lämna in bilen på verkstad kan det ju vara bra att ha den med sig?

Så bara vända hemåt igen så jag kunde ta min bil...

 

(Jag hade i alla fall byxor på mig när jag gick hemifrån idag så det får man ju vara glad för...)

 


Kommentarer
Postat av: Alice

Ja ni kom ju med bilen och du hade fortfarande byxorna på dig. Ibland får man ha sånna dagar att man kan vara lite glömsk. Kramar

2012-09-27 @ 07:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0