Måndag.

Sitter och väntar på att klockan ska bli dags-att-köra-till-doktorn. Ska se om den nya doktorn har något att tillföra till kampen mellan mig och mina fina hälsporrar.

Skumt att man tydligen inte kan kommentera på de inlägg jag gör från mobil-appen?? Men det är ju så drygt att hålla på att lägga in bilder på datorn. Man är ju lite lat av sig ;)

Ikväll ska jag sätta mig och fästa lite (läs: ofantligt många) trådar på filten som en liten Isabelle ska få när jag ska få träffa henne första gången =) Sen när hon fått den kommer ni att få se en bild såklart! =)

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej gums,



Har du fortfarande problem med din hälsporre? Låter ju sådär :(



Ofan, vad gjorde du i Kalmar? :)



Nä jag vet, snart kommer hon. Är ju väldigt nyfiken på hur hon kommer se ut o vara o allt :)



Ahhh förstår att det bara är kök just nu. Men kul ju. Eller kul när det blir klart iaf :)



Jadu, här är det mest bebis, lite jobb, mycket Nim o så.. Dagarna går.. utan problem :P



O så ska vi sälja huset.. så det är ju ett projekt för sig. Precis hittat en mäklare som vi valt!



Nu längtar vi till SOMMAR :)



puss o kram

2012-02-20 @ 22:34:04
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Annie

ÅH! Vi är ju inte alls nyfikna på den inte =D

2012-02-22 @ 17:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0