Tillbaka till vardagen!

Första arbetsveckan inledde jag med att bli sjuk.
Mycket illa valt och det har inneburit en del stress i veckan som gått.
Idag är det i alla fall fredag och det har firats med hemgjord pizza och vin.
 
I veckan har jag haft mina första egna Tupperware-demonstrationer! Ja, jag har blivit en tupperwarekonsulent!
Och det verkar väldigt skoj! Ska ge det en rejäl chans fram till jul och sedan en liten utvärdering.
 
Idag är det småkatternas födelsedag. Ett år har gått sedan det låg två små alldeles nyfödda kattungar i min garderob. Dock är de inte så små längre, utan har växt om sin mamma med stormsteg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim o Belle

Hej söta!

Kul med tupperwere :)
Hoppas det går bra för dig.

Tack vi mår bra, förutom att Nim varit sååå svårsövd nu sedan han började dagis. Det är precis som att han tror att vi ska lämna honom. Jag hoppas bara det är en fas som går över. Han gillar dagis iaf. När han blivit varm i kläderna vill säga.

Hoppas du blir frisk snart, inge skoj att vara sjuk!

Puss o kram

2012-08-27 @ 21:07:17
URL: http://www.attblifler.blogg.se
Postat av: Veronica, mamma till Nim o Belle

Hej gumman,

Jo men för det mesta får jag ju sova. Så det är skönt. Iofs blir man som förstörd de nätter när man inte får sova, när man är van liksom.

Kul för dig :)
Jag jobbar varje dag nu när Nim är på dagis. Tor och fre är bokade för kundmöten då Stoffe kan ha barnen. Annars sitter jag i samtal och fixar så gott det går med Belle. Hon styr ju lite min arbetsgång eller vad man ska säga.

Usch jag hoppas den där fasen går över fort!

Puss o kram gums

2012-08-29 @ 21:32:02
URL: http://www.attblifler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0