Hemma och nerbäddad :(

Idag känner jag mig inte alls frisk (värre än vanligt alltså..)

Så är hemma och nerbäddad i soffan tillsammans med katten framför kaminen och tittar på en massa avsnitt av Gossip Girl.

Har inte haft mycket att blogga om sista veckan, än mindre har jag hunnit virka nåt att lägga upp.
Helgen spenderades åt att klyva och stapla ved och bygga sågbockar.
Så när kvällen kom så var det dusch och säng det enda jag orkade med.

Hoppas på att vara frisk tills imorgon. Tråkigt att bara sitta här hemma och inte orkar göra nåt...

Kommentarer
Postat av: Anni

Hoppas att det inte är influensan du däckat i - för den sitter i lääänge! Krya ♥

2011-03-14 @ 15:53:10
URL: http://vardagsnjutning.blogspot.com
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hehe OK I see (:

2011-03-15 @ 09:49:07
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Ammie

Hoppas du mår bättre nu! Silversmedskursen var bara en endagsgrej på fyra timmar. Men vi kommer nog göra om det igen nån gång för det var väldigt kul :)

2011-03-15 @ 10:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0