Min underbara bil...

Mitt batteri på bilen hade laddats ur.
Då jag bor uppe på ett litet berg så tänkte jag att om man rullar igång bilen...
Det gick inte. Den var totaldöd.
Så nu skulle vi bogsera upp min bil tillbaka upp på berget.
Då visar det sig att man ska montera dit bogseraröglan.
Som ligger i bagaget.
Som man inte kan öppa för att batteriet är dött och centralåset därmed inte fungerar.
Så jag har bjudit på en bra uppvisning på min obefintliga vighet när jag klättrar bak i baksätet och ska fälla detta för att komma åt bagaget och bogseröglan. Många goda skratt blev det i alla fall... =P

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hehe ja det är sånt vi övar på hemma :D

2011-02-28 @ 09:36:46
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Hihi....

2011-03-03 @ 06:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0