Fredag - igen.

Varje måndag ser det alltid lika mörkt ut, men vips, så är det fredag igen =)

Igår köpte jag ljung som jag planterade i en stor kruka som jag ställde på yttertrappan och vit färg att måla garderobsdörren på toaletten med.

Har haft en massa trevligt besök hela veckan.
I måndags var A här, det blev virk och prat.
I tisdags kom M, det blev prat och Desperate Housewives.
Igår kom en annan A och det blev shopping o fika.
Så himla trevlig vecka =)

Igår köpte jag halva outfiten till julfesten som är nästa fredag. Nu ska jag bara hitta andra halvan så jag slipper gå med rumpan bar ;)

Imorgon blir det lite hemma-pyssel och på söndag vankas det kalkonmiddag hos mamma. Gottgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0